A Google egy új hirdetési hálózatot indít, amely a Google TV-vel működő streamingboxokon és okostévéken jelenít meg az egyes fogyasztókra „szabott” reklámokat. Ennek köszönhetően a hirdetők több mint 125 csatornán helyezhetnek el nem átugorható, a streamingbe épített reklámszpotokat.
A piac nem lesz kicsi, hiszen a cég szerint 20 millió aktív Google TV és Android TV OS készülék működik. Ez az elérés még tovább is nőhet, ha a YouTube-ot is beleszámítjuk: ez további több mint 150 millió havi aktív nézőt jelent.
A kibővült lehetőség csupán egy kattintásra kerül a hirdetőkhöz: Google Ads és a Google Display & Video 360 felhasználói a YouTube & Google alatt található új négyzet bekattintásával a Google TV hálózatra is kiterjeszthetik kampányaikat. Így a Google saját hirdetései is eljuttathatók a Google TV hálózataira is. Emellett a külső partnerek alkalmazásaiba beépített, de a Google tulajdonában lévő hirdetési eszközök is elérhetőek lesznek a reklámügynökségeknek, cégeknek.
A webóriás szerint ingyenes csatornáinak nézői naponta átlagosan 75 percen keresztül néznek tartalmat a felületen. Az előfizetés nélkül elérhető, de emiatt számos reklámmal járó FAST csatornák közönsége gyorsan növekszik. A tapasztaltok szerint itt többnyire ismétlésekből álló tartalommal lehet találkozni – de az emberek néha csak egyszerűen valamilyen háttérzajra vágynak, így ez tökéletes hely a hirdetéseknek is.
Forrás: itbusiness.hu
Kép forrása: notebookcheck.net