Felhasználási feltételek

Általános jellemzők

Mindegyik termékünkhöz 24 hónap jótállás társul. Bizonyos kiegészítők esetében meghibásodás esetén hozzánk kell vissza juttatni a terméket és mi küldjük ki a regionális gyártónak.
Sajnos nem tartunk aktív raktárkészlet így a várható 4-7 munkanapos leszállítási idő (ez egyes termékeknél változhat, minden esetben küldünk értesítést a várható szállítási időről). Határidős teljesítést email-es egyeztetés útján vállalunk.
Magyar billentyűzettel (kérésre cserélhető) és Magyarországi forgalmi adóval ellátott számlát biztosítunk a termék mellé. A feltüntet árak bruttó árak.
Estleges eltérésekért, változásokért felelősséget nem vállalunk.

Rendelés menete

1. A kiválasztott terméket helyezze kosárba, vagy e-mailben is felveszünk rendelést (emailnak tartalmaznia kell a termék nevét, cikkszámát, mennyiséget, illetve a vevő adatait: név, cím, email, telefonszám, szállítási cím estlegesen egyéb megjegyzés (pl.: ÁFÁ-s számla igényét) ).

2. A hozzánk beérkezett megrendelést visszaigazoljuk és tájékoztatjuk a pillanatnyi raktárkészlet állapotáról (webshopként üzemelünk így nem tartunk raktárkészletet, csak konkrét megrendelést teljesítünk)

3. Ha szükséges, ezután Ön válasz levélben igazolja vissza rendelése hitelességét és itt van mód jelezni az egyéb kéréseket is ( pl.: több terméknél van gyorsított beszerzésre lehetőség, de ez plusz költséget jelenthet). Itt jelezheti a vevő, ha mégis szeretne elállni a megrendeléstől, illetve az estleges előre utalás adatait is ekkor kapja meg (cégnév, bankszámla, hitelesített elektronikus számla).

4. Rendelési folyamat elkezdődik (kezdésről levélben értesítjük). Előre fizetés esetén, amint az összeg realizálodik azt követően kezdődik a rendelési folyamat.

5. Kiadjuk a megrendelt terméket (nagykereskedelmi partnerünktől függöen 4 – 10 munkanapon belül).

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelezzük.

A “Kapcsolat” menüpontban megtalálja cégünk elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.
Az eladó angol nyelvű vevőszolgálata csak email formában érhető el.

Az eladó vállalja, hogy úgy adja át a terméket (dobozolására és a tartozékokra vonatkozóan) ahogy a nagykereskedés vagy a diszributor számára is biztosította azt.

Cégünk elsősorban a weboldal üzmeltetésével és a termékek kiközvetítésével foglalkozik, másodsorban terméktől függően kiskereskedelmi eladóként is szerepet vállalunk.

Az eladó fenntartja a változtatás jogát, egyes esetekben a megrendelés leadása után is élhet vele (pl.: ár, darabszám eltérés) erről értesíti a vevőt is. A vevői rendelést a leghamarabbi időpontban az eladó továbbítja a nagykereskedés felé. Abban az esetben, ha a nagykereskedés „bizonytalan” választ ad a termék érkezésével, illetve más jellemzőjével kapcsolatban az eladó automatikusan törölheti azt a rendelést. Így biztosítva, hogy a vevőnek idejében legyen módja újabb „alternatív” rendelést leadni más termékre vagy más kiskereskedőt megkeresni.

A leadott rendelést automatikusan töröljük, amennyiben a vevő két munkanapon belül nem válaszol (emailben vagy telefonon) az ügyfélszolgálat megkeresésére.

Fizetéssel kapcsolatos adminisztratív és különböző ügyviteli költség (pl.: titkosított átirányítás,…. stb.)  a vevőt terheli, amit a rendszer a termékek összárához automatikusan hozzá adja és így tevődik  ki a végösszeg (ez elsősorban online fizetési megoldásoknál jelentkezik).
A banki tranzakciós költséget az eladó állja.
Országon túli vásárlás esetén csak előre utalás fogadunk el.

Az eladó vállalja, amint a termék megérkezik hozzá és az ügyviteli feldogozás után azt a lehetséges legkorábbi időpontban eljuttatja azt a futárszolgálathoz vagy a vevőhöz. A kiszállítást minden esetben egy külső eseti megbízásos szerződésen alapuló cég végzi, akik az eladótól független logisztikai és ügyviteli rendszerrel dolgozznak. A futárszolgálat leszállítás idejéért és minőségéért felelősséget nem vállalunk csak a kiemelt (biztosított) küldeményért, amit a vevőnek kell jeleznie, de ez plusz költséggel járhat, ami a vevőt terhelheti.

Az estleges árajánlatban szereplő árakat az eladó egy hétig tudja biztosítani

Hibás teljesítés: Amikor a diszribútor az eladó felé vagy a vevő felé nem a megfelő terméket szállítja le. Ha az átvett termék nem felel meg a szerződésnek, illetve a leírásnak, a vevő köteles erről a eladót azonnal vagy legkésőbb a csomag átvételétől számított 3 napon belül értesíteni. A számla egy példányát csatolni kell a reklamációhoz.  A termék minőségére vonatkozó reklamációkhoz csatolni kell a hibás termékek egy példányát. Amennyiben a reklamáció bizonyításra szorulna, egy másik példányt is kérünk ugyanabból a termékből, eredeti csomagolásban, a termék azonosításához szükséges referenciákkal.  Semmilyen reklamációt nem fogadunk el a felsorolt feltételek be nem tartása esetén. A vissza nem szolgáltatás esetén a vevő elfogadja a hibás teljesítést és a kialakult helyzetet további reklamációval nem él.

Általános eljárás: rendelés sztornozásra és a vételár visszafizetésre kerül és erről az eladó értesíti a vevőt vagy ha az eladónak módjában áll, akkor a terméket cseréli.

Mindenfajta reklamáció vagy rendelés bármiféle módosításával kapcsoltban csak is e-mail keresztül fogadunk el.

Az elállás joga

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás csak a házhozszállítással történt vásárlások esetében alkalmazható, személyes átvétel esetén nem érvényesíthető! Ennek módjáról a17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Hibás teljesítés esetén a termék megérkezésétől számított 3 munkanapon belül a terméket vissza kell jutatni az előzetesen írásban megbeszélt helyre, illetve címre. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, DE ezt köteles írásban is jelezni a feltűntetett elérhetőségek egyikén (az emailt   preferáljuk). A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, illetve a garancialevéllel együtt visszajuttatnia az átvett csomagoláson feltüntetett címre. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (beleértve a hozzátartozó papírokat pl.: garancialevél, számla,…) termék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Az elállási jog gyakorlása nem jelent többletköltséget a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia, így az esetlegesen felmerülő szállítási, ill. utazási költségek a vásárlót terhelik.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a számlát kiállító cég kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokbanrögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul  a megbeszélt módon kifizeti a vásárló részére. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a számlát kiállító cég vagy annak megbízott partnercég  fenntartja a jogot az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére, ill. megtagadhatja az áru visszavásárlását.
Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapotban van. Ellenkező esetben a vételár 25-50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre, amely a gyártó általi újracsomagolás és a kiegészítők cseréjének a költsége.

A megrendelő elállási jogát a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-banfoglalt esetekben nem gyakorolhatja. Az elállási jog gyakorlása során amegrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelőenköteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaélésheza megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §).

Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Jótállás csak tartós használati cikkekre vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását WebShopunk felé. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Adatvédelemi nyilatkozat

Általános jogi közlemény
A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a webáruházban megvásárolható termékekkel összefüggő megrendelések teljesítése, szolgáltatások nyújtása és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást. A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit, amely folyamatosan elérhető a webáruház oldalán. A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot jelen közlemény bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Amennyiben látogatónknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük írja meg nekünk és kollégánk megválaszolja kérdését. Az üzemeletető elkötelezett a webáruház szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.

Adatkezelési alapelvek
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja. Az alábbiakban ismertetjük adatkezelési alapelveinket, bemutatjuk azokat az elvárásokat, melyeket az üzemeltető saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart. Az üzemeltető adatvédelmi koncepciója a tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve;
A Strasbourgban, 1981. január 28-án kelt, az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló, az 1998. évi VI. törvénnyel kihirdetett Egyezmény;
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény.

A webáruházban adatkezelést az üzemeltető végez, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján. A megrendelés elküldésével a személyes adatok kiszállító cég irányába történő továbbításához a vásárló kifejezetten hozzájárul. A felhasználókról gyűjtött személyes adatokból készült statisztikákat harmadik fél részére kizárólag az adatközlő személyére vonatkozó információtól megfosztva továbbít. Az így továbbított adatból semmilyen eljárással nem reprodukálható az adatközlő valamely személyes adata. A webáruházban gyűjtött személyes adatokat más forrásból származó adatokkal az adatkezelő nem kapcsolja össze. Harmadik országba (külföldre) az üzemeltető felhasználói adatokat nem továbbít. A felhasználók adataiból az általános statisztikai módszerekkel készített kimutatásokat, elemzéseket az üzemeltető korlátlan ideig megőriz. Ezen adatokból nem lehet az érintettre vonatkozó következtetést levonni. A webáruház oldalán az üzemeltető különleges adatot (a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat) nem gyűjt felhasználóiról. A webáruház látogatói a szolgáltatást önkéntesen használják. Tudomásul veszik, hogy a webáruházban a rendelés csak regisztráció után adható le. Amennyiben törvényi felhatalmazás alapján az üzemeltető köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, és annak minden feltétele adott, úgy a kérésnek eleget tesz. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybevevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem fog emelni. Az üzemeltető az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol. A webáruházban előfordulhatnak linkek más, külső oldalakra. Az üzemeltető nem felelős más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Jelen nyilatkozat csak az üzemeltető által működtetett webáruházra vonatkozik.

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

Vásárló regisztráció
Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházban, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során a vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

Hírlevél igénylés
Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az oldalsó Hírlevél boxban megadhatja e-mail címét, nevét, esetlegesen lakcímét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.